sista november

Vi börjar så här på morgonkvisten med lite info om helgen.

Fredag: Jag , marita och tanja fikade och kollade på idol. Heja erik!

Lördag: Var i birsta hela dagen och shoppade julisar. Blev färdig med några paket. Det svåraste just nu är kusindragningen.. what to buy? När jag kom hem till lägenheten vid 21.00 så brände jag en skiva som gick hela kvällen när jag stökade lite. Packade upp ny inköpen, tände ljus och satte mig och klistrade in bilderna från bali i ett album. Marita kom ner och pratade en sväng.

Söndag: Klev upp och tog en dusch sen plockade jag fram adventsstakarna. Jag och marita gick på en promenad och svängde in på ica på hemvägen. När jag kom hem blev det mera pyntande och julbak. Sen kollade vi på fotboll. Frida, mackan , marita och lars fick lite fika.

Idag hade Frida en idé om att vi skulle åka in och se nya stieg larsson filmen, det låter bra!

/S


Kommentarer
Postat av: poop

.. och så var det poopis namnsdag! va!



2009-12-10 @ 09:51:36

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0