Planering

Det har blivit mycket planering på msn i veckan. Det är en del som ska fixas inför maskeraden. Idag ska jag göra i ordning lite tävlingar. Det känns som att tiden bara rinner iväg. Det är inte allt för länge kvar till jul. Dags att börja med julklapps inköpen , det som jag tycker är så roligt. Jag håller mest på att planera lite inköp till mig själv. Är lite sugen på ett nintendo wii nu efter att ha spelat det en del i england. Men jag har viktigare saker som jag behöver köpa.. eller?
/S

 


Kommentarer
Postat av: Hubblis

Ja när du ändå e igång, fixa en kostymtill mej.. Taaackaar! :P Jo ja ha sökt på resebyrå, bilbolagets fik, hemstädare.. Amen du vcet ju, perfekta lågavlönade jobb:P

2009-11-11 @ 17:21:58
Postat av: Tutten

ja en ny SOFFA!!!

2009-11-12 @ 08:16:19

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0