Ondagkväll

Ja nu har jag kommit hem från mötet och börjat packa. Tror aldrig att jag packat så lite som nu (man lär sig med åren). Tänkte ju försöka shoppa lite så då kan man ju inte ha en full resväska.
Imorgon kl 11.10 går tåget mot sthlm, sedan kl 18.35 flygbuss till västerås och 20:50 lyfter vi mot London.
Tror att vi ska bli upphämtad med bil på Liverpoolstation, kul att åka lite bil i London, sist åkte vi bara tunnelbana, Man ser inte så mycket av staden då.

Näe nu ska jag packa klart,

/M

Kommentarer
Postat av: Backis

då får du faktiskt hjälpa mig med en ny design! Ha så kul i London, medans du blir black behåller jag mina pengar=)

2009-11-04 @ 23:22:20

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0