New Moon



Ikväll är det dags att se andra delen av twilightsagan. Ska bli spännande att se hur bra de har lyckats. Jag tycker faktiskt att New Moon är den av böckerna som är minst bra (alltså jag tycker att den är bra, men inte den bästa :)
Igår hade vi en liten twilightkväll hos mig, det var jag , Tanja, Annso, Sara, Sandra , Angelica och Lovisa som fikade och såg på filmen. Ikväll när vi drar in till staden ansluter även Mellis, men Annso stannar hemma.
Det var meningen att vi skulle äta på Simon & Viktor, men när jag skulle boka visade det sig att det var fullt. Var väl lite sent ute med tanke på att vi är så många.
Men vi hittar nog nåt bra ställe att äta på.

/M

Kommentarer
Postat av: Evelina

Spännande!! Hoppas den är bra. :) Längtar tills jag kan se den.

2009-11-20 @ 12:13:40
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0