Måndag

Ja så var det måndag igen. Har haft en lugn och skön helg. I fredags tillagade vi oxfilé och sedan blev det idol. I lördags tog jag en promenad med Tanja och Sara på dagen.´Till middag inbakad fläskfilé, Tanja fick också avnjuta denna måltid tillsammans med oss.
Sedan drog jag Sara och Tanja till kyrkogården och tände lite ljus och sedan blev det skräckfilm och mys.

Ja och igår blev det inte mycket gjort, en kort fotopromenad med Lars hann jag iaf med.

Ja det var min helg. Nu börjar jag oroa mig för resan till London. Men det kommer nog att gå fint.
Imorgon åker Frida m fam till thailand, är riktigt avis, vill också till värmen. Var snart ett ¨år sedan vi var på Bali, tänk vad tiden går snabbt.

/M

Kommentarer
Postat av: melina

Är du flygrädd Marita?:)eller bara resfeber??;)Kommer gå så bra så...hoppas ni får skapligt väder(vet ju att det har en tendens till att regna en massa i det där landet) och att ni får en trevlig vistelse!kram

2009-11-02 @ 11:47:16
URL: http://memmzan.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jajjjemeeen! tänkte att ja ska börja packa lite nu.. jösses. Önskar ja kunde bjuda me ALLA som ja tycker om.. men men. PUSS

2009-11-02 @ 16:51:20
Postat av: zalla

Aaaa, skönt med mini semester. Vi far till stockholm och bor på lyxhotell..mmm! Spöket på blogga är Nikls farmor Gudrun. Haha! I know, spöke. Ooooo! Löve u! Pusspuss

2009-11-02 @ 19:20:07
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: Tanja

Är det du som bryter dig in i dina grannars bilar Sara?? ;)

2009-11-02 @ 20:16:05
Postat av: Marita

Nej Mellis, jag är inte flygrädd, har bara ett väldigt kontrollbehov och litar inte på sj och flygbussar :), Ja, man kan ju hoppas att vi slipper regn, men det var iaf 15 grader varmt, men regnade ganska mycket (mammas syster sa det, hon bor där).

2009-11-02 @ 22:33:53
URL: http://masaa.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0