Helgen

Har haft en bra helg. I fredags åkte vi ju in och åt på Athena och sedan såg vi på New Moon, hur mysigt som helst var det iaf. Filmen var bra, den var vldigt lik boken.
I lördags åkte jag in till stan på dagen för att bli klippt av Lina, blev jätte nöjd med resultatet, sedan fick ju Lina godkänt på min klippning + föning. Bra jobbat i helgen Lina!

På Lördagkväll från 17 till 02 jobbade jag & Tanja på lamellfesten gick över förväntan med städningen. Vi gick och plockade hela kvällen så när alla gick hem så gick det väldigt snabbt att städa undan. Sköönt!

I söndags var jag trött, tvättade och slappade.

Kul att se Frida i helgen, brun som en pepparkaka var hon.


/M

Kommentarer
Postat av: Pepparkakan

Kul å se Er alla oxå! Längtar till jul. Ta tag i lottningen nu för ja vet inte om ja kommer hem mer innan..

2009-11-23 @ 09:31:37
Postat av: Lina

Jag fick VG faktiskt!

2009-11-23 @ 21:20:13
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0