Det är mycket nu

Idag känns det som att jag skulle vilja gå bakåt i tiden ett år. Då hade man bara någon dag kvar tills en 2 veckors semester på bali. Och det hade inte varit helt fel. Är lite avundsjuk på fam Andersson som åker till thailand idag.

Men jag har fullt upp den närmsta tiden. Idag och på onsdag har jag badvaktsutbildning vilket jag ångrar att jag har sagt ja till. Efter utbildningen på onsdag så måste jag packa inför London resan. På torsdag flyger vi från Västerås och tar planet hem på måndag. Planerna för london är att fira mammas födelsedag med en musikal och en massa shopping (förhoppningsvis)

Veckan när vi kommer hem jobbar både jag och marita sent och på fredagen ska vi på ladies night på nornan.

På lördagen är det maskerad som jag är med och ordnar, hur jag nu ska hinna det. Kom ihåg att anmäla er!
kostar 50 kr och man måste vara utklädd.
Vet du inte vad du ska klä ut dig till?
några förslag


/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0