38 dagar till jul

Idag är jag trött och sliten efter en intensiv helg. I fredags var jag, marita och tanja iväg på ladies evening. Det var trevligt och mycket folk.
I lördgas var vi upp till gjurdstugan och pyntade på dagen. Lina hade inhandlat girlanger, serpentiner, spindelväv och konfetti. Vi förberedde allting sen for jag hem och åt middag och gjorde mig i ordning. Vi blev lite sen upp till gjurdstugan och sprang omkring som galningar för att hinna tända alla ljus innan gästerna kom. Tack alla som kom på maskeraden!
Igår gick vi upp och städade efter partyt. Det gick smidigt. Vi var nog lite trötta för när vi hade mat paus bröt vi ihop i en skratt attack.

I veckan blir det
* In till stan så att lina kan färga håret
* twilight filmkväll hos marita
* New moon premiär
* sova hos lina
* vara modell till linas gesäll

/S


Kommentarer
Postat av: Hubblis

skulle du va ful?!! ICKE! U hot pice of assss! ;P hihi u´re welcome!

2009-11-17 @ 15:37:15
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0