workday

Just nu sitter jag på jobbet, det är väldigt lugnt. Jag hade tagit med mig en kabel så att jag skulle kunna lägga in lite bilder från mobilen men det ville sig inte. Jag har varit duktig och gjort 3 st utbildningar.
Snart ska jag käka upp min sallad som jag har med mig.
Det var ändå en ganska bra dag att jobba, det är dåligt väder och alla är borta.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir det schlager?

Hittade nyss en rolig sak på datorn som jag har skickat till lina för analys haha
Nu ringer det faktist.
/S


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha! Det var skitfint väder och vi kunde jobba i shorts hela dagen! Varmt och skönt att olja in staket...

2009-05-16 @ 22:15:41
Postat av: jenny :)

Jag har koll på alla, och tycker att det är intressant att läsa vad du har för dig. :) Fan va härligt med vinst du, vi borde göra de till en vana!

kram

2009-05-17 @ 16:23:14
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0