Uppdatering

Fick klagomål idag från ett fan. Så nu ska jag uppdatera er lite.

Helgen har präglats av fotboll som vanligt. I fredags begav vi oss till Bräcke för att avnjuta en höjdarmatch... Ja men matchen uppfyllde inte förväntningarna, planen var liten,vädret var uselt och sämst var bräcke.
Men Stugun vann iaf med 4-0 trots dåligt spel.
På kvällen var det tvspels dags. Jag, Annso, Sara , Frida, Lina och Salken spelade trasdockorna. Jihoo.

Lördag begav vi oss mot IP där det var arbetsdag, sedan såg vi på Kälarne-Lillhärdal.
Till middag grillade vi hos Sara och Mikke, Annso och Per åt med oss också. Kvällen var full av prat om gamla minnen, hehe.

Igår spelade jag match (förlorade med 3-2. Sedan tränade Jag och Lovisa knattarna.

Ikväll ska jag och Sara sköta kiosken på A-lagsmatchen , kom och köp!

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Va? Du ett klagomål.. fan vad trist och taskigt gjort! Jag förstår att du gjorde allt i din makt för att hjälpa.. Puss

2009-05-11 @ 19:53:38
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0