Sol

Älskar när det är så här fint väder, allt är roligt då. I lördags morse vaknade jag pigg som en lärka efter jobbfesten, ok inte helt pigg kanske men om man jämför med hur jag brukar må så vår det bra. Drack min resorb och sedan var man fit for fight. Drog på fotboll med knattarna i b-gården. Stekhett och vi hade endast en avbytare, men dom kämpade på bra och vi åkte hem med 2 vinster och 1 oavgjord.
När jag kom hem bar det av direkt till IP för att se A-lagets match, vinst med 6-0 blev det till slut. Sedan köpte jag & Lars en Pizza som vi åt ute på piren. Kvällen avslutades med björnspaning, men vi såg bara en älg.



Söndagmorgon pallarade jag mig åter igen upp innan nio. Hämtade upp Lovve och vi drog till stan. Lina fixade sedan våra hår. Så nu har jag ganska kort hår faktiskt. Tack så jätte mkt Lina, skit nöjd.



Hem från stan, jag och Lars bestämde oss för att grilla i Mörtis, vi gjorde iordning lite älgkött och foliepotatis, blev jätte gott. Sara, Mikke, Per, Olle, Frida & mackan kom förbi en sväng. Jag och lars paddlade även lite kanot.



Helgen avrundades med en promenad, Annsofi stod för sällskapet.

/M



Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt Maritta!! Frisyren passar dig mycket bra. Snart ses vi! kraaaam

2009-06-01 @ 10:22:40
Postat av: Johanna Karlsson

Du passar jättebra i din nya frisyr! Kram

2009-06-01 @ 12:59:19
URL: http://postisjohanna.blogg.se/
Postat av: Backis

Fan vad snyggt=)

2009-06-01 @ 15:37:16
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Men herrejösses! inga fula bilder på bloggen minns jag två av systrarna Ulander som stämde in på (ja vi var bara två) du kunde iaf skrivit att jag led av bakfylla och att det var därför jag var så ful =) bra att du är nöjd iaf.

2009-06-01 @ 19:17:34
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev ju jätte bra!! puss

2009-06-02 @ 22:53:16

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0