Klämdag

Det verkar bli en lugn dag på jobbet än så länge. Det är väl många som är ledig idag.
I går läste jag ut "Ljudet av ditt hjärta", 3 boken i twilight serien. Jag tror att jag ska beställa fjärde boken på engelska för den var tydligen 200 sidor längre, perfa! I onsdags kollade vi på bio "Änglar och demoner". Jag tyckte att det var bra, bättre än vad jag trodde.
Imorgon är det grillfest och dans som gäller. Kl 8. 00 imorgon bitti ska jag befinna mig på lamell och bre mackor tills marknaden.
På måndag har jag tagit ledigt, då ska vi till IKEA och shoppa.
Nu vill marita att jag ska göra något test
/S


Kommentarer
Postat av: Annso

Va roligt för dig sara att bre smörgåsar kl 08 imorgon! :) Kram

2009-05-22 @ 11:42:18

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0