Torsdag+fredag

Torsdag: Efter jobbet var det grillning här på Åtevägen. Jag, Lars, Sara, Mikke, Frida & Mackan grillade. Efter en stund tittade Helena, Hampen och Per in. Grabbarna hade ju match på fredagen så den här kvällen blev tjejernas kväll. Och en väldigt lyckad sådan. Vi drog ner på grillen och där ansöt Zalla, Helena och senare kom även Sandra. 
Inga klagomål på bilderna, dom här bjuder vi på eller hur, man behöver inte alltid vara snygg :)
Lite bilder:




På fredagen vaknade jag pigg som en lärka, kan tacka resorb för det. Vissa andra mådde som krattor, men tänka sig inte jag denna gång. Solen skev och jag tog mig tillslut iväg till Sandra, vi satt i solen och mös. På väg hem från Sandra träffade jag Lina, Lovve och Salken.

Sedan var det dags för fotboll som Stugun vann med 3-2, den segern satt skönt.

Efter fotbollen pallrade jag ,Lars, Sandra och Jocke oss iväg på berget, där avnjöts middag. Efter ett tag kom även per upp.




Fler bilder kommer, men nu ska jag äta lite chokladfondue.

/M



Kommentarer
Postat av: zalla

Det är inne att vara ful, har jag hört. "Äru full farsan? Klart jag är full, jag har ju söpe". Hahahahaha! Kommer inte ihåg nått av korten om jag ska vara ärlig. Fy fan! Minnesluckor Sara!

2009-05-05 @ 09:25:38
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: Frida

Men dra åt skogen vilka bilder asså.. men fan va roligt vi hade! mera shots åt folket!!!!

2009-05-05 @ 18:57:05
Postat av: Helena

Det är ju helt loveley att du fick med alla snygga korten som vi tog!! Jag ser ju fucking fab ut på alla... (vilken planet kom jag från egentligen...?) =)

2009-05-05 @ 19:32:43
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0