Fredag

Så var det helg igen, helgen bjuder väl på fotboll som vanligt. Ikväll ska vi åka och se på fotboll. På söndag ska jag spela match och sedan träna knattarna.

Frida kommer till matchen ikväll och ska åka med oss hem, tror även att annso och Lina ska med. Nu ska vi bara fixa bil.

Har inte hänt så mycket under veckan, tränat och varit lite halvsur. Men nu är det helg så då ska jag bli glad igen.

Hämtade igen sladden till min bärbara dator, tyckte att det skulle bli så skönt att få använda den igen, men håller på att bli galen för den är så seg om man jämför med Lars dator.


/M


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Då ses vi ev i Bräcke på matchen ikväll! :-)

2009-05-08 @ 10:41:35
URL: http://postisjohanna.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Ja jag tänkte kika lite om det inte blir styggväder! Längesen man såg grabbarna spela nu! :-)

2009-05-08 @ 14:15:23
URL: http://postisjohanna.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0