Blommor

Igår åkte jag Mamma och Farmor till strånäset och köpte lite plant. Så nu har jag fått lite sommar ute på balkongen. Nice.
Ikväll drar fotbollen igång igen, först ska jag träna knattarna och sedan träna själv.

Har inte skrivit nåt om helgen än, men den var iaf jätte bra. På fredagen höll vi till hos zalla, blev en massa prat som vanligt, det var jag , Sara, Annso, Lina , Zalla och Salken.
På lördagen spelade min knattar 2 matcher, då fick man vara en stolt tränare, dom spelade verkligen jätte bra, syns att dom har bra tränare.
Sedan drog jag Sara och Annso på badet, där väntade bad, bastu och lite cider. Hem- sedan iväg till Zalla, där belv det grillning och en massa surr. Skoj.
Ner på Nornan där det var hur mkt folk som helst, har hört nåt om 450 inlösta. Dansade och hade skoj. Sedan blev det nattamat hos Zalla.

Klev upp strax innan tio på söndagmorgon (resorb är min räddare i nöden) cyklade på nornan och städade. Sedan var vi ett gäng som åt på falkens och sedan såg vi på b-lags match som Stugun/kälarne vann enkelt.

Ja det var min helg, bilder kommer.

/m

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0