Jag är kär

i min nya kamera. Har lekt lite med den och haft skoj. Sara och Mikke kom upp när jag hade fått den och ställde upp som modeller, men nu är dom inte kvar längre och Lars är inte lika pigg på att agera modell.


Bilden från nyår i år

Har varit ute på en promenad med Annso nu, blåste mkt men var ändå ganska skönt.

Tänkte skriva lite om helgen. I fredags var jag Sara, Zalla och Annso hos Sara. Vi satt och såg på tv och pratade en massa. På lördag morgon bar det av mot sundsvall, Zalla vi ratten som vanligt, övriga passagerare var jag, Sara, Sandra, Maria, Lina och Annso. När vi kom fram till sundsvall gick vi på stan, shoppade och fikade, sedan gick vi hem till Frida. Alla vara ganska slö så vi låg mest och skrattade.
Självklart hade Frida ordnat tävlingar, gamlingarna (Brittan, Maria, Annso & jag , i åldersordning :) det andra laget var knattarna (Zalla, Sara, Sandra och Lina). Gamlingarna föll på mållinjen men kämpade ändå på bra.

Fick höra från Sara idag att jag , Maria och Annso var lite mer överförfriskade än alla andra. Tydligen satt vi och pratade en massa och missade lite frågor på "jag har aldrig". Hehe, men det blir så när man är gammal och har många minnen tillsammans.
Hade iaf en jätte trevlig helg med mina underbara tjejer!
Jag Lovar, bilder kommer!! Men inte idag....


Till helgen kommer den här gamsuggan hem!

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0