Helg igen

Har haft medlyssnare hela dagen, eller rättare sagt. Jag har lyssnat med henne. Hon är så duktig så jag behövs knappt.

Iaf så är det helg nu, jag och Sara tänkte ju dra ihop några till en middag ikväll på grillen, men alla hade ju viktigare saker för sig tydligen.... Så då får jag se vad man hittar på, kanske fotboll, kanske nåt annat.

Fick nyss sms från Frida:

-Marita! Du är väl inte sjuk? säg att du kommer imorgon (frida)
- Jo jag har fått magsjuka (jag)
-Näe va fan! Ja som hade förberett en massa. Åh kan du inte bli frisk till imorgon, nu blev jag kätte ledsen.
- Tur att jag ljög då

Frida ringer och jag frågar varför hon tordde att jag var sjuk. "Jo men du hade ju mobilbloggat kl 13:04 och du var hemma på bilden. "

Hehe, ja frida jag hade bara lunch :)
Tydligen hade hon planerat en massa grejer som hon tänkte att jag skulle göra, undra vad det kan vara för något?

/M

Kommentarer
Postat av: Den lurade

Ja men va fan..hålla på luras sådär!! Ja de får du se imorn=) Kul att Shull ska me å! Puss

2009-03-27 @ 16:33:12

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0