Min helg

Här sitter jag nu på jobbet igen, mörbultad efter helgensbravader. Har ont i nacken och min förkylning är kvar. Nackvärken kommer antingen från mitt headbangande i lördags , mitt fall eller att jag sovit på nåt konstigt sätt.

I fredags slutade vi tidigare och åkte in på Martin (våran kusin på mammassida) Studentmiddag. Var jätte länge sedan jag träffade honom så det var skoj. När vi kom hem cyklade jag till Sandra en sväng, där drack jag någon cider och åt lite snittar.
 På lördag fick jag min efterlängtade sovmorgon, var så många helger sedan jag fick sova ut. På dagen fikade jag och kollade på alla båtar som var med i Storsloken.

På kvällen grillade vi hos Sara och Mikke, sedan såg vi på fotboll. Maria , Annso och Elisabet kom förbi. Blev även lite singstar innan vi begav os mot byn.

På byn blev det dans några timmar till Feejk och en kolbulle hann vi med också.

Rolig händelse under kvällen: Jag stod på ett bord och dansade loss (med mina tror jag det var). Någon dum tant tappar balansen och puttar på mig för att återfå den, jag flyger nedför bordet tappade ena skon. Men hård som man är hoppar jag upp på bordet och fortsätter min dans, efter ett tag känner jag på rumpan med handen, känner att det är nåt som saknas. Då är det ett stort jäkla hål på mina byxor och jag visar hela rumpan. Hoppade snabbt ner och drog över tröjan (hade en lång som tur var.) Sedan fortsatte jag dansen , hehe.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0