Semester

Länge sedan det blev uppdaterat här. Men kan ju inte sitta vid datorn hela tiden när man är ledig. Har inte hänt så mycket intressant sedan jag skrev sist
Förra fredagen var i till hammarstrand och spanade in deras marknad, jag köpte en munk + 3 godis remmar, sedan blev vi bjuden på middag i Skogen (av Mikkes mamma).. I lördags åkte jag , Sara, Frida , Annso och Mikke (chaffis) in till staden, vi åt en supergod middag på brunis. Sedan har det blivit lite fiske, fotbollsträning, lek med katterna och några promenader.

Idag åkte jag in till staden med Mamma och Pappa, fixade en ny bankdosa och småhandlade lite.

Nu försöker jag få med någon på en promenad men det går inte så bra, Lars kanske ska gå med mig efter han sett klart på en film.

Och nästa helg är det dags för stråket, ska bli jätte skoj! Men fick reda på idag att Pappa, Leif & Kalle skulle bjuppa på middag i mörtis på fredagen. Så får se då om man tar sig in på stråket efter det, men då lär man väl behöva en chaufför, någon frivillig?



är lite orolig över en grej, men hoppas att det löser sig till det bästa!

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0