Helgen

Så var sista helgen av min semester avverkad, dags att börja jobba igen. Men semestern kunde iaf inte haft en bättre avslutning. I fredags var det middag i Mörtis med släkten, Pappa, Mamma, Kalle & Leif bjuppade på jämtländskbuffé. hur gott som helst. Jag sara och Frida hade fixat lite lekar som alla fick roa sig med. Senare på kvällen bar det av  mot stråket, men blev en lugn kväll. Jag & Sara kollade mest läget.

På lördagen bestod förmiddagen av att jaga mobilladdare, sen blev det middag på stråket och sedan kalas med mina underbara brudar.
Delade säng med Frida och vaknade hyfsat pigg (tack resorb). Sen åt jag Frida Mackan & Zalla på Eastern. När vi kom hem gick jag och Frida på långprommis, gick från Mörtis. Härlig helg. Nu väntar lite mys i soffan,

Bilder från fredagen.



/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0