Helgen

Helgen har varit lugn och skön. I fredags lagade vi egna hamburgare, jag gjorde mina lite italienska. Blandade i parmesan och en bruchettakrydda i burgarna. Sedan gjorde jag en dressing med creme fraiche,citron,vitlök och bruchettakrydda. Lade tomater o balsamvinäger och olja och sedan lite ruccola, blev iaf jätte gott. Lars körde mer på den amerikanska varianten, med bla ost, bacon, ägg, dressing.

På kvällen kollade vi bara lite på tv och la oss ganska tidigt.
Lars åkte iväg på lördagmorgon för att sparka lite boll, jag åkte in senare med Mikke och Sara för att kolla på . Grabbarna lyckades iaf vinna alla sina matcher!

På kvällen blev det mello och vi hälsade på mamma och pappa en sväng.

Idag tog vi sovmorgon, sen blev det en promenad och efter det lagade vi god mat. Råstekt potatis och älgkött. mumma.



Mange kom nyss förbi, han hade precis kommit hem från träningen som var på Torvallaskolan. Dom hade blivit bestulna, typ alla hade blivit av med något. Blir så jäkla förbannad på sådana dumheter. Åh jag kokar!



Sen något roligt! Grattis till Jocke P och Lovisa som har fått en son! (och till persa som blivit faster!)

/M

Kommentarer
Postat av: Persa

Tack så mycket Marita=)

2009-02-09 @ 09:29:17
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Helena

Såg ju mumsigt ut.. typiskt dig att koka bajs också! Pluttplupp!

2009-02-09 @ 20:35:53
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Såg ju mumsigt ut.. typiskt dig att koka bajs också! Pluttplupp!

2009-02-09 @ 20:36:25
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0