Åh

Imorse klev man upp med tuppen för att kunna åka till bispgården och spela lite fotboll. Vaknar och ser att det toksnöar, jippi, kul att köra. Åker de sju milen till b.gården , kommer fram och får reda på att det är dubbelbokat och vi hinner bara träna i en halvtimme. Så idag åkte vi åkte 14 mil i snöoväder för att träna i 30 minuter...
Men hann iaf bli trött, men hade ju gärna haft lite längre träning när man åker så långt.

Det positiva med kort träning var att jag hann se skidskytte stafetten, men så här i efterhand så hade jag kunnat skippa den.

Nu har jag nyss kommit hem från staden, jag Mamma och Sara åkte in och till christine, fick hjälpa henne med datorn, tur att man har lite dataskills.

Igår, blev det sport på tv hela dagen, sedan promenad och ett besök hos Mellis där vi såg på Mello :)

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0