16/2

Lite info om min helg.
I fredags när jag kom hem från jobbet passade jag på att tvätta kläder. Sen gjorde jag middag och kollade på På Spåret. Lars kom ner och skulle visa lite bilder som han hade tagit på Bali och då följde jag med upp till han och marita. Där blev det lite tv spel, jag var ganska bra! Efter 12 kom mikke hem med sin nya bil, vi åkte en sväng med den innan det var dags att sova.
I lördags var det skidskytte vid 8.30. Vid 11 for vi och fikade på bageriet. Sen åkte jag, lina och lovisa med bussen till stan. Kl 17 käkade vi på simon & viktor, sandra var också med. Sen blev det melodifestivalen och utgång. Annsofi ville också på krogen.
I söndags klev jag upp och kollade på skidskytte. Sen åkte jag , marita och annso ländskidor. 1 mil blev det! Jag och marita stannade till hos farmor på hemvägen och fikade.
Och nu är det måndag igen.
/S

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0