Jaja

Igår efter jobbet var jag väldigt effektiv. Åkte hem och bytte om, åkte på IP tränad knattar, hämtade lars, handlade på ICA, hem cykla mot Madde, promenad med Madde, cykla hem, gjorde klart en paj som lars påbörjat, duschade, hälsade på hos Sara en sväng, upp till Stefan, middag och massa prat. Ja det var min dag.

Var jätte skoj upp hos Stefan var så länge sedan jag var där nu. Farbror Leif var i grannhuset och startade ett vattenkrig som han vann (jag höll mig utanför).

Ikväll ska vi träna igen, ska bli skoj, men gruvar mig lite för värmen.

Jag kommer ju fasen inte hinna tvätta innan vi ska till kreta, hmmm, inte bra. Måste lösa det på nåt vis.


Igår på knatte träning var det en knattarna som var så stolt.
-Marita jag har tränat fotboll hela sommaren, jag kan göra jätte bra höjdare nu
-Åh vad bra, får jag se en då. (han skjuter en riktigt bra höjdare och ser stolt ut.)
-Vad har du tränat på mer då?
- Jag kan allt om fotboll nu, om du vill lära dig nåt nytt kan du fråga mig..

Hihi, vilka söta barn vi tränar.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0