Ica

För länge sedan skrev jag ett inlägg om att man dömer folk efter vad de handlar på affären och att det är pinigt när man handlar en massa onyttiga saker. Igår handlade jag massa onyttiga saker, köpte en fryspizza, ingredienser till en äppelpaj och en skvaller tidning. Anledningen till detta var att jag skulle fira min första kväll hemma sedan semestern tog slut, ville ha mat som gick snabbt att laga , så att jag skulle hinna städa. Ja och vad händer.
Det var ganska lång kö, jag går och ställer mig bakom ett äldre par (är lite ytligt bekant med dem sedan min tid på bageriet).
- Jaså, Pizza till middag idag (gubben)
-Ja, det blev så (Jag
- Jag äter aldrig pizza jag (gubbe)
- Jaha, ska du baka också? (gubbe
-Mmm, en äppelpaj (Jag)
-Mycket gotta för dig ikväll alltså (gubbe)
- Ja det blir ju det (jag)
- Lite att läsa också ser jag ,är det en  skvallertiding ,  hänt extra? (gubbe)
- Nej det är veckans nu (jag)
- Ja sånt där skit läser ju inte jag (Gubbe)

Ja så då blev man verkligen granskad efter vad man hade i korgen.... hehe

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0