Fredag

Ja så var det fredag fyra veckor har man arbetat sedan man hade semester själv och nu är det dags för en vecka semester till. Ska bli så skönt att åka till värmen, slappa, sola och må gott.

Igår spelade vi match i Stugun, fy skäms på er som inte var där och kollade. Vi vann iaf med 10-0 och till med jag fick näta. Blev lite sur när jag gjorde mitt första frisparksmål och då hade Sara, Lars, Mikke & Per dragit hem för att kolla på Bolt. Hmmm är inte min match viktigare.
Iaf så har jag ont i hela kroppen idag, det var ju nå jäkel som fällde mig igår och jag ramlade lite illa.

Ikväll är det dags för match, Stugun- Tandsbyn. Jag ska så klart se på, mina knattar ska vara bollkalle.

Imorgon blir det packning för hela slanten och kl 17.00 går tåget mot arlanda.

Grattis till Petter som blir tonåring idag.
Grattis i efterskott till Madde som blev gammsugga igår :)

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0