Attackerad

Jag blev ett hett byte för alla getingar iaf de två sista dagarna. I lördags gick jag in på hotellrummet och hämtade en bikini som låg på balkongen, kände hur det stack till i tummen och det gjorde inte bara lite ont utan skitont. Började dunka i tummen och jag undrade vad f-n det var, sedan såg jag att det var en getingsjävel, med skitt lång gadd. Blev förbannad och slängde en bok på den. Sedan gick jag ut och mamma gjorde i ordning nån gegga som vi la på. Lägger mig och solar igen och vad händer, jo en getingjävel kommer och attackerar mig, han satsar på mitt bröst och lyckas komma in under bikinin, jag fäktar och blottar mig för några :). Känner hur det bränner till i bröstet och då har getingen stuckit mig på mitt bröst. Vilken dumskalle. Ja vi gjorde i ordningen en gegga till som vi tejpade fast.
Igår gick jag ut och la mig igen 2 getingar attackerade mig, men dom misslyckades med att sticka mig iaf. Fy fan.

Tur att man inte är allergisk.

/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Var jättemycket getingar i Kroatien med!! De kom alltid när vi skulle äta..vi lyckades dock undvika att bli stucken. puss

2009-08-31 @ 11:15:12
Postat av: madde

de dras ju till sånt som är sött :)

2009-08-31 @ 12:55:30

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0