Vårkänslor

KÄnner mig så lycklig idag, beror antingen på att jag gillar April och våren. Har varit så sedan jag var liten.

Bra saker just nu
*Helena har varit hemma i helgen
*Sara fyller år imorgon
*Sara har köpt ps3, med singstar och buzz.
*Den 18/4 är det middag hos Zalla
*Påsk i helgen= långhelg= 2 st 4 dagars veckor
*Vårpromenad med Madde i veckan
*Jag fyller snart år (22 år blir jag, om någon undrar)
*Skoj att träna fotboll
*Min nya kamera
* Puppe som städade igår medan jag låg och vilade


Ja kan inte solen komma fram så blir min dag fulländad.

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men Marita.. Inte ska du ljuga om din ålder.. plussa på 3 år till;)

2009-04-06 @ 11:50:43
Postat av: Helena

Vad gullig du är!Puss

2009-04-13 @ 21:03:49
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0