Slut på påsken

Så var denna härliga påsk slut. Har haft en underbar ledighet. Sammafattar den med text nu, sedan kommer bilder. (har ju inte tillgång till min dator hemma, men får kanske lägga in bilderna på Lars dator).

Torsdagkväll: Vi åkte in till staden och Lars köpte ett ps3, bjöd Mange på middag. På kvällen tittade Maria och Ville förbi och vi spelade buzz.

Fredag: Soligt väder och en promenad med Madde. Sjöng lite singstar med Sara. På kvällen blev det en raggar runda med Sara, Frida och Annso.

Lördag: Fisketävling i Mörtis, underbartväder. Simpa vann, jag fick inte ett napp. Brittan kom till bygden. Middag på lappa med Mamma, Pappa, Sara , Mikke, Lars och Tony. Tillbaka till lägenheterna. Lars & co hade fest hos oss, jag Sara, Anders, Frida, Brittan och Annso höll till nere hos Sara. Buzz och singstar.

Söndag: Jag mådde pyton. Låg mest hela dagen, förutom en blixtvisit hos Sara. Lars var världens gulligaste och plockades undan efter gårdagen. Lugn dag.

Måndag: In till stan och såg på fotboll, tacos hos oss (Jag, lars, sara, mikke,jonas, per, olle,Mange, Frida & mackan). Sedan spelade vi lite buzz, igen... Kvällen avslutades med en promenad med Frida och Annso.
Det var min härliga helg.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0