Onsdagkväll

Idag efter jobbet åkte vi direkt in till staden. Jag köpte 2 par skor, bilder kommer. Lämnade min laddare till laptopen på lagning, så nu måste jag använda Lars dator, jobbigt. 

När vi kom hem testade jag och Sara singstarspelet som hon frick av Per och JOnas. Vi var grym. Hehe. Stackars grannar, hoppas att du inte blev störd backis.

Nu på kvällskvisten har jag bakat hasselnötstosca med apelsinsmak, fika till teamet imorgon.

Men nu ska jag väl snart sussa.

Spännade att se vad vi hittar på i helgen, nåt kul!

/M

Kommentarer
Postat av: Backis

jag trodde det var några kråkor som var utanför jag, men nu har jag förklaringen;)

2009-04-11 @ 20:55:30
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0