Onsdag

Snart helg igen. Men inte vilken helg som helst utan påskhelg. Har inga stora planer. Men ska iaf på våran årliga påskpimpling. Mamma kammade ju hem tävlingen förra året, det var första gången någon i våran familj vann. Vi är familjen otur, inte ofta någon av oss får firre.
Kommer ihåg ett år när pimplingen var på min födelsedag, då fick jag en stor harr direkt när startskottet gick. Men efter det har det varit dött.

Men på lördag då jäklar ska jag fiska som aldrig förr.


Igår var jag hos Sara hela kvällen, fikade och spelade lite Buzz.

/M

Kommentarer
Postat av: Frida

Yes och snart går tåget hem till skogarna! På lördag kanske vi kan hitta på nåt mysigt när B följer me oxå=)

2009-04-08 @ 15:10:29
Postat av: Maria

och jag kommer hem imorgon =)=)=) Att dänga er i buzz skulle vara skoj...moahahah! puss på er

2009-04-08 @ 20:18:25
Postat av: Annso

jag vill eventuellt också vara med och hitta på något mysigt! :)

2009-04-08 @ 22:09:01
Postat av: Marita

Jaså, här bjuder man in sig för fulla muggar :)

Självklart ska vi hitta på nåt skoj! Kul att Brittan ska få se på stugubygden

Kraaam

2009-04-08 @ 23:40:25
URL: http://masaa.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0