Middag


Lite om helgen. i lördags på dagen åkte jag och Helena in till staden. Gick och shoppade lite och sedan såg vi på fotboll. På kvällen hade jag och Lars turen att vara bjuden på middag hos Sara och Mikke. Vi fick jätte god mat och sedan sjöng vi lite singstar. Fylleskallarna Helena och Sandra tittade förbi senare på kvällen och sjöng lite med oss.



Efter att jag skjutsat hem fylleskallarna på lördag natt kom jag i säng strax efter tre. Skulle kliva upp kl åtta på söndagen för att sparka lite boll i b-gården. Men jag var faktiskt inte så trött på träningen.

/M


Kommentarer
Postat av: sara

alla som säger att jag har så smala armar kan ju kolla in översta bilden! just det!

2009-04-07 @ 10:55:15
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Fina bilder.. va roligt det ser ut! Ber omn ursäkt för den sena hemtningen... (förstod du min roliga ordvits?)Puss

2009-04-13 @ 21:04:55
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0