I brist på annat

Hittade en lista hos Persa.

10 saker du har gjort idag.

1. Vaknat
2. Gått på jobbet
3. Pratat i telefon
4. Ätit en banan
5. Fått mig en utdömning
6. Blivit glad över lönespecen
7. Pratat med Sandra
8. Vattnat min blomma, som måste vattnas varje dag
9. Blivit vän med Brittan på face
10. Läst massa bloggar

9 första.

1. Första bästa kompisen -
Madde. G
2. Första bil -  Inte haft någon
3. Första kärlek - Mange tror jag
4. Första husdjur - Nuppe
5. Första semester - Kommer ej ihåg, någon bilsemester i sverige, troligtvis norrut.
6. Första jobb - Jämtlamell, städa
7. Första köpta skiva -  Maria tvingade mig att köpa take that från Ginza så att hon fick en t-shirt..
8. Första piercing - Öronen, om det räknas
9. Första konsert - Mora träsk kanske :)

8 senaste.

1. Senaste alkoholdrycken -
Cider hos Zalla
2. Senaste bilfärd - Hem från jobbet igår
3. Senaste filmen du såg - slumdog millionaire
4. Sista ringda telefonsamtal - Annso
5. Senaste bubbelbadet - Vet ej
6. Senaste spelade CD-skiva -
  Min superskiva som är i bilen
7. Senaste gången du grät -  Kommer inte ihåg, kanske när jag såg på någon film
8. Senaste måltiden - Köttbullemacka

7 saker du har på dig
Jeans, Linne, Tröja, strumpor,kofta,scarf,halsband

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
2. Blivit arresterad? Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Nja, nästan
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Alltid
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det?  Nej
6. Busringt till någon? Många gånger, fast jag sitter mest och lyssnar medan Lina får sköta snacket.

5 favoritsaker (ingen rangordning).

Kameran, laptopen, mina vänner,familjen, puppe

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Lars & Sara + massa andra
3 val.

Blått eller rött?
Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör.

1. Leva livet
2. Kanske skaffa nån unge

1 sak du ångrar
Ångrar ingenting som jag kan komma på nu iaf


 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0