Fredag

Så var min b-day över fick massa fina presenter, men har inte fått av alla än!

Mamma och Pappa: fick jag en dammsugare (en sladdlös som man dessutom kan göra pytteliten, ja bild kommer..) Externhårddisk,blomma och badlakan.
Sara: För små skor
Sandra: Ett spel,lott och choklad
Jonas och Per: Hälsa och helhet presentkort
Olle: Lotter och tuggummi
Annica m.f: Diskmedelsbehällare i porslin och ljuslyktor
Farmor: Skål + pengar
Christine: pengar
Birgitta : Såsslev
Mange: En bok
Åsa:blomma


Ikväll ska jag tvätta lite kläder, jag brukar ju alltid skryta om att det är så lätt att få tvättider hos oss, men nu jäklar må man vara ute i godtid, speciellt om man vill ha en söndag.
Imorgon jobbar jag och Sara, sedan bär det av mot frösön och Zalla.

/M

Kommentarer
Postat av: Backis

haha det var jag som tog söndagen! Hela veckan var ju upptagen:O

2009-04-17 @ 15:37:28
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0