Argalappen

Igår lämnade jag min första Argalapp, det var ganska kul. Men skämdes lite när hon kom och bad om ursäkt :)

Det var nämligen så att jag skulle ju tvätta igår när jag kom hem, går ner till tvättstugan och ser att b¨åda maskinerna går. Blir stortokig och Lars hetsar mig till att skriva en lapp.
Sedan står jag och kollar i titthålet på dörren så fort jag hör någon i trapphuset. Ser någon som kommer uppspringade och plingar på dörren.
Hehe, då kom hon som hade tagit tvättiden och bad om ursäkt, hon hade tagit fel på datum.
Jag var lite feg och vågade inte vara så arg längre, men påpekade vänligt men bestämt att det var ju lite olyckligt eftersom att jag hade så mycket tvätt...

/M

Kommentarer
Postat av: zalla

Fan vad rätt. Ses ikväll.

2009-04-18 @ 13:58:00
URL: http://zalla.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0