what to do?

Trött och sliten känner jag mig idag. Men det har varit en super trevlig helg med massa födelsedagsbarn, tårta , middagar, kortspel, fotboll och mycket mer. Vila är inget som man hinner med på helgerna.

Jag ska ringa till christine nu för att prata lite lägenhetsfrågor. Jag vet inte hur jag ska göra.
Men efter bali vill jag ha en lägenhet. Men stugun eller stan?

På torsdag är det trappstädning och umgås med christine. Sen ska jag sova hos sandra! Vi har mycket att surra om.

Snart är det 4 oktober, och då ...
/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

...då smäller de=) hoppas ja.

stugun kanske?

2008-09-22 @ 15:50:24
Postat av: Evelina

Vi kommer nog åka till stugun i helgen.. är väl fotboll på lördag va!

2008-09-22 @ 15:52:53
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0