Tisdag

Så var man tillbaka på sin plats. Ska snart avnjuta lite frulle som jag tagit med, 2 skivor farmorlimpa och 2 svenkaäpplan (mina favorit äpplen). Igår var jag och Sara ute på en promenade efter det var jag bara hemma och gick och la mig vid tio, undra när jag la mig den tiden senast.

Imorgon är det dags för vaccination, men försöker att inte tänka på det för mycket för då kommer jag bara må dåligt. Spännande att se om jag svimmar eller inte...Haha.

På söndag ska jag och Lovisa coacha vara knattar på hemmaplan, då tycker jag att ni ska komma och kolla. Matcher mellan 10-14 , sen är det försäljning av hamburgare m.m.



Haha, vilken gammal bild, från min Maria och Annsos lägenhet...!
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0