Måndag

Måndag igen, har inte hunnit vila speciellt mkt i helgen, lördagen tillbringades i sveg och när jag kom hem bar det av till Ante och Mellis. Var ganska trött och låg mest och mös i soffan med mellis, medan de andra spelade poker.

Igår var det dags för matcher med knattarna så då blev det en heldag på IP. När jag kom hem därifrån dröjde det inte länge förrän jag somnade...


Till helgen ska jag och sara till S-vall en sväng och hälsa på Frida, synd att man inte har några pengar alls... Åh! Jag hatar att inte ha pengar.

Nu börjar det närma sig bali..


Vårat hotell

/M


Kommentarer
Postat av: kusse

åh va mysigt att ni vill komma en sväng.. och pengar e ju inga problem.. ja e tät=) syns snart. då ska du hjälpa mig att pimpa också maritta.

2008-09-15 @ 18:05:09

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0