Katter ÄR lömska

Ja nu är det bevisat katter går inte att lite på.

En gång när jag gick kanske i 7:an, så var jag på väg hem från annso, det
kommer fram en katt och börjar stryka sig mot mina ben. Jag tyckte att den var gullig och
klappade den lite, när jag sedan slutade klappa så strök den sig lite till sen så bet den mig i benet.
Jag blev rädd och sprang därifrån.


En annan gång var jag och Sara hos Mikke, vi sitter i bilen och hans katt hoppar in och
börjar gosa med oss. Vi klappar den men efter en stund börjar han bita efter oss,
vi blir rädd och hoppar ur bilen, kvar sitter katten.



Och slutligen igår. Jag och Sara står på byn. En katt kommer och springer emot oss, söt tycker jag.
Han börjar också att stryka sig mot oss och söker uppmärksamhet. Vi klappar den lite. Sen börjar vi
prata om lömska katter. Katten går bort en bit, men kommer sedan tilbaka och stryker sig först
mot Sara. Sara tror att den har nafsat på henne. men hon är inte säker. Katten kommer mot mig, jag
klappar den lite och när jag slutar biter den mig i benet. Jäkla katt.

Slutsats: Katter är lömska, hur gosig dom än verkar så kan man inte lita på dom för fem öre.

/M


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha... Det kanske är något med "Anderssons systrarna" som katterna inte gillar?!? Jag kan inte minnas att jag någonsin har blivit biten av en kisse... Hehe.. Där fick jag mig ett gott skratt, en bra början på dagen!

puss

2008-09-16 @ 09:20:39
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

haha, har aldrig vart med om att en katt beter sig så.. inte mina katter i alla fall;P dom vill bara gosa ;D

2008-09-16 @ 09:59:57
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja , jag vet inte vad det är med mig och katter. Men dom tycks inte gilla mig.. Haha

2008-09-16 @ 11:04:12
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag säger ju det! Katter är hemska djur. Tacka vet jag Salken. Hon skriker ju innan hon bits iaf

2008-09-16 @ 19:54:07
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0