Marita vs Sandra

Sandra trodde att hon skulle lyckas överlista mig. Men icke. Imorse när jag kom hade hon höjt ljudsignalen på min telefon (låter ruskigt högt). Men eftersom att det var mitt trick som jag gjorde på henne först så upptäckte jag det. Jag hade även tejpat igen hennes kalender och det hade hon gjort på min med. Vilken härmapa alltså.
Hon påstår att hon har gjort något mer, men jag tror inte riktigt på det.

Kul med lite krig på jobbet.
Men det roligaste var igår när Sandra trodde att det var fel på hennes telefon eftersom den ringde högt så fort hon loggat ut. Hehe, jag höll på att skratta ihjäl mig.





/M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, du har ju inte ens sett de värsta än!!:P Kriget har bara börjat.... ;)

2008-10-02 @ 15:51:41
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0