Kalas hos Frida bilder

På lördag runt tolv bar det av mot Sundsvall..
Innan vi begav oss till Frida gick vi på stan, fikade och shoppade lite.



Frida fick sex & the city boxen och hon blev jätte glad.
Efter lite slapp i soffan började vi göra oss i ordning.




Sedan var det dags för mat och tävlingar.


Mitt lag kom sist... Hmmm hur kunde det hända?
men jag la mest fokus på den individuellatävlingen och den vann jag så klart.

Sen blev det dans.



Ok nu tar jag en paus, fler bilder kommer bla från krogen och från spice girls reunion.



 En kusin bild



/M


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken kul kompis helg!!

2008-10-06 @ 23:35:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Frida

ÄLSKAR ER!

2008-10-07 @ 09:53:00

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0