Helgen

Så har ännu en helg passerat. Det märks att Bali börjar närma sig för nu börjar mina mardrömmar komma igång. Alltid när jag ska bort börjar jag drömma. I Natt drömde jag att vi missade tåget och att jag hade glömt att packa biljetter m.m. Usch!

Helgen då, ja i fredags hände inte så mkt, Per, Mange och mackan kom på besök och dom fick lite kladdkaka. I lördags blev det fika på bagis, promenis med Lina och Salken och sedan middag på lappa med Familjerna Andersson. Hihi var riktigt skoj, Leif tog och rev av I natt jag drömde på karaoke så fort vi kom in. Sen satt alla och sjöng mest hela tiden, tom Pappa sjöng i micken. Efter det gick jag och Sara til Zalla där satt vi och pratade massa och fikade så klart och tillslut dök även Lina upp. Mycket trevlig kväll.

Söndag, klev upp efter 3 timmars sömn, åkte till stan och paratde fotboll, åt mat och såg på fotboll.
Kom hem, åt söndagsgruta som någon var väldigt stolt över.... Hehe
Såg en bra film och somnade.

Ja det var min helg i ord det!
kanske dyker upp någon film sen på karaokesjungander.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0