Bali

Alltså jag kan inte förstå att det bara är 1 vecka kvar tills vi åker. Tiden går så sjukt snabbt. vet att jag tjatar om det mycket, men det är typ det enda jag tänker på. Har nämligen lite kontroll behov. Som tur är så har jag allt som behövs, så jag har koll på det iaf. Men nu ska jag snart sätta igång och kopiera allt, så att man inte tappar bort något.

Men vad kan gå fel
Jo:

-Tåget blir försenat, vi missar planet,
-Vi hittar inte till vårat plan i bangkok
-Problem att fixa visum när vi kommer fram
-Vi missar våran transfer (men som Sara säger, vi kan ju ta taxi isf)
-Tänk om någon glömmer något.
-Tappar bort något viktigt
-Mitt visakort försvinner ( våran flygbiljetter hem till ö-sund )


Ja fy faro. Men det här ska vi fixa!
Jag ska se till att det som vi kan styra själva kommer att gå på räls. Resten kan jag inte göra så mycket åt.

Men om en vecka alltså...



/M

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

Jag och min vän har startat ett projekt som för oss är mycket kännslomässig men också kommer att bli tror vi en gripande resa och vi hoppas så att vi kommer kunna inspirera andra att också våga följa sin dröm.

"Vägen till Emmas rötter"

Så snälla hjälp oss att få synas ibloggvärlden

Kolla in vår blogg och lämna gärna en kommentar!

Tack på för hand MVH/Emma

2008-10-30 @ 20:47:11
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa
Postat av: frida

Jo en sak till...Vi kan bli bombade!!! Haha. Snart drar vi..johooo

2008-10-30 @ 21:45:33

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0