snodde en lista

av Anna


- Vem tvättar? (Bara jag fram till i somras då började Lars hjälpa till)
- Vem städar? (Båda, men mest jag)
- Vem lagar maten? (Båda, men mest jag)
- Vem dukar? (Ingen, vi tar fram våran egen tallrik och äter sedan)
- Vem dukar av? (båda)
- Vem diskar? (Båda)
- Vem bäddar? (Jag)
- Vem rensar avloppet? (Båda)
- Vem går ut med soppåsen? (Båda, oftas jag)
- Vem stryker? (Jag)
- Vem byter glödlampor? (Båda)
- Vem plockar undan saker som ligger och skräpar? (Båda, men mest jag)
- Vem vattnar blommor? (Jag)
- Vem handlar? (Båda)
- Vem gör det fint hemma? (Jag)
- Vem köper oftast födelsedagspresenter? (Hmmm, ja jag kanske)

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Vafan.. nu får du ju säga till Lars att börja avlasta dig lite.. hehe! Hoppas ni får skoj ivkäll på fujitsufesten. Puss

2008-11-28 @ 18:29:34
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0