Ojojoj

Vilken dålig uppdatering av oss idag. Men jag har haft fullt upp. Jobbat, hälsat på Mellis, Ante och Nelly och julpyntat lite.
Kommer ju inte att hinna julpynta varken imorgon eller på lördag så jag fixade lite idag. är dock lite missnöjd med stjärnorna jag köpte, tycker att dom lyser lite klent, men dom får duga.

Imorgon ska vi ha en liten teamkväll, det ska bli jätte skoj, jag och Sara har fixat lite lekar. Sara vi får inte glömma att fixa det som vi måste ha...!

Här är en liten film till från hotellt, här får man bla höra Jonas och Per tjafsa, se Frida dyka, ja en mycket spännande film med andra ord... Hatar att höra min egen röst...


/M

Kommentarer
Postat av: nadalnas

fan vad jag ägde per på bali!

2008-11-29 @ 11:27:26

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0