Hemma i kalla Sverige

Efter en lång resa är vi äntligen hemma igen, men måste säga att resan hem gick riktigt bra, kändes inte lika lång som resan ner. Ja men nu sitter jag hemma i en kall lägenhet, ikväll måste jag tända en massa ljus så att det blir lite värme här.
Men som ni kanske har förstått på blogg inläggen så har vi verkligen haft en kanonresa, allt har gått smidigt och vi har haft hur skoj som helst. Alla 3 utflykter som vi gjorde överträffade förväntningarna, vädret har varit bra, bra hotell, trevligt balineser, god mat , galen trafik och underbara vänner.

Vi (jag sara frida per och jonas) gjorde en julklappsdragning om vem man ska köpa present till... hehe. Ska bli kul att se vem som fick mig :)

Nu ska vi snart till Mamma och Pappa på middag!

/M

Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-23 @ 18:08:02
Postat av: Sandra

Välkomna hem till vintern! Vi ses imorgon!

2008-11-23 @ 18:10:08
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0