Bali sista dagen

Igar var vi pa varan tredje och sista utflykt, det var en battur till en Crystal bay. Det var verkligen en helt underbar resa, vi var kanske 15-20 st bara som akte pa baten. Nar vi kom fram snorklade vi vid ett korallrev, fanns massa olika fiskar att kolla pa, sedan avnjot vi en jattegod grillbuffe och efter det fick man gora vad man ville. Killarna tog en volley boll match mot batbestanningen och vann, jag lag mest och slappade i en hangmatta. Sedan blev det lite mer snorkling och sen efter en heldag hemresa. Ar riktigt impad av Mange, han brukar alltid bli sjosjuk, men klarade sig galant (han hade tagit aksjukepiller innan , men anda!) det var riktigt hoga vagor ibland!
Pa on som vi var fanns det vilda apor, vi sag ingen men horde dom ute i djungeln.



Alla pa stranden


jag och min alskling!





Grabbarna gor sig redo for snorkling.

Idag lag vi forst vid poolen och forsokte fa lite sol, men bada idag och i onsdags har solen varit lite elak med oss, den har n'mligen bara visat sig i nagra timmar. jag  som skulle pressa de sista dagarna... AH!
WEftersom det blev molningt akte vi till kuta och at lurre dar, sedan drog jag Jonas och Lars tillbaka  till Tanjung, vi shoppade lite eller grabbarna....

Hehe, sedan drog som for att spela tennis, Jonas vill att jag skulle skriva att han vann over Per... Hehe.

Nu har vi precis kommit hem fran middagen, mycket god!




Jag Sara och Frida lekte lite vid poolen innan middagen, hehe. Jag snodde Fridas overdel sa hon fick bada toless ett tag :)


Ja imorgon aker vi mot Sverige och Kylan igen. Trakigt, men anda lite skont att komma hem! Vi har iaf haft tva oforglommliga veckor har pa en paradis o. Tack mina underbara vanner for den har resan, ett minne for livet!
Ni ar bast!



Alla andra, pa sondag kommer vi hem igen, vi syns i kylan!



/M

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var bannemig i grevens tid att ni kommer hem till mig. Här är det snöstorm! Men jag tänker inte umgås med er om det är det ni tror. Jävla pepparkakor!

2008-11-21 @ 17:53:39
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Helena

Hola chicas... y chicos... ni ser faktiskt ut som nå jävla pepparkakor. det är ju inte rättvist. Men väldigt skönt att ni kommer hem välbehållna och allt sånt.. miss u guyys!! Puss

2008-11-22 @ 10:05:31
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0