Bali 2

Idag har vi varit ute pa en liten biltripp. Vi har sett pa risfalt, ett balinesiskthem, textiler, smycketillverkning, trahantverk, tempel, vulkan, kryddtradgard och varit i Ubud en stad som ar som en jatte marknad.
Dagen har varit fantastisk, dom lever verkligen annorlunda har. Nar vi var och kollade pa hemmet blev jag verkligen farvanad, det var som en liten by, hela familjen bodde tillsammans i massa smahus pa en gard.


Har ar vi vid ett risfalt, jatte fint!


Forsaljarna var galna vid alla stallen som vi stannade pa. Man kan pruta ner priset hur mycket som helst.


Har ar vi vid ett tempel

Jag och mange vid vulkanen


Har ar vi i kryddtradgarden , det bjods pa kaffe te och choklad. Fanns aven stora spindlar har Sara blev radd.

Lars pa risfaltet.

Vi har de iaf fortfarande jatte bra. Jag Sara Frida och Lars har precis atit, tror att de andra grabbarna skulle dra pa Donken och ata och sedan kanske ut en svang. Sjav ar jag super trott och ser framemot en solig dag framfor poolen imorgon.

M

Kommentarer
Postat av: Birgitta

hej svejs! Kul att se bilder på er och på det ni är ute på. Akta så inte Lars blir kvar på risfältet !!!

Ha det bra o hälsa alla

2008-11-13 @ 17:00:18
Postat av: laget

tycker mange börjar se fet ut måste träna

2008-11-14 @ 00:32:48

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0