1 månad till jul

Idag fyller pappa benkove år. Grattis pappa!

Då var man tillbaka på jobbet igen. Jag har fått bytt plats men inte så långt, men det känns ändå lite ovant.
Jag har lock i öronen idag sen flygresan det är väldigt störigt. Jag brukar alltid kunna svälja bort det men nu när jag var förkyld när vi flög så var det inte lika lätt.

Igår var jag trött och somnade tidigt. Jag vaknade några gånger och var lite yr.
Bla så kollade jag på tvn och sa:

- men det är ju program på svenska!
- sara du är i sverige nu på ditt rum
-är jag?

sen så  var jag också helt övertygad om att del låg en gubbe i min resväska.

/S

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jag dör!

2008-11-24 @ 17:15:09
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Helena

KOmmer osökt att tänka på en gök när jag läser... =)

2008-11-24 @ 17:40:58
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Hubbli

Haha men puppan!

2008-11-25 @ 13:00:22

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0