workie

I helgen har jag hunnit med följande;
Fredag- Jobbade till kl 18 sen var jag hemma på kvällen, lagade mat och kollade på tv. Anders hälsade på en sväng också.
Lördag- Böjade jobba kl 10.30, fick ett samtal på hela dagen.Slutatde lite tidigare för att hinna se hela matchen på IP. Efter matchen (1-1) var slut så for jag hem på pålan och bakade bröd. Sen var det dags för middag med stryktipslaget. Jag och Marita var duktig och gick hem sen på kvällen!
Söndag: Klev upp runt 11, rev upp mikke och for in till stan. Plockade ihop en massa saker i min lägenhet och städade. Sen åt vi på donken. Nu är min lägenhet uthyrd. For till stugun igen opch kollade på fotboll på kvällen.

Igår var jag ledig pga Lördagsjobb. Då hade jag tagit på mig att vara hundvakt åt salka. Det gick bra men salka var crazy maniac som vanligt =) Promenad med marita och lina på kvällen.

Idag mår jag faktiskt lite dåligt. Blä blä hoppas att det går över. Idag ska jag försöka ta itu med bombnedslaget på mitt rum.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0